-->

ding dong deng

In My Heart

hey.. thanks for JENGUK jenguk SINGGAH singgah BACA baca & FOLLOW follow my blog yang messy ni. :)

sorry la for the language yang kadang kadang tu tak berape nk proper sgt kn.. but i'll keep using that language. thank you. :)

this blog is officially MINE! i write WHATEVER i want to write. dengg! ;)

so, no HARD feeling. no HEART feeling okay. chill. love ya.. ;p


BEN ASHAARI & LYSSA SECRET : Antara dua blog

at Sunday, October 30, 2011


klik la banner kalau nk join. :)

hmm ape ey persamaan both belog ni? duadua pun blogger otai kot.. hehe belog gempak abes.. sape x knal.. sebut nama mesti mostly blogger kenal.. kn?kn?

okay.. mcm mane nk majukan belobelog ni.. x cukup maju lg ke? hehe just keep on blogging.. wt segmen best2 konfem la bertambahtambah maju kn.. :)

tu jela.. kbye. :)


done reading?thanks singgah.. enjoy! :)

Posted by Unknown

ape nk jadi~

at Sunday, October 30, 2011
hye all. :)

saje ngupdate belog yg da nyawanyawa ikan ni..hehe

aku tatau la ape nk jadi ngn aku skang.. makin hari makin malas.. makin hari makin lost interest.. makin hari makin nk kne MAKI kot la.. lalala~

2hari cuti mang la dok keje ngadap lappy je kn.. aku rasa la kalau lappy ni boleh do any actions.. mang aku rasa siasia je aku kne tempeleng.. muak kot dia nengok muka aku.. ekeke tp ade aku kesah? :)

hm homework x banyak.. lab report banyak.. nk kne study pun banyak.. tp knpe la aku stii banyak sgt masa free? *konpiuskonpius -.-"

ble la nk sedar diri kn.. dah tau x pandai nk malasmalas lg.. ni la org tak sedar dek untung.. ngee

esok aku muhasabah diri kot. :)

bye. :)


done reading?thanks singgah.. enjoy! :)

Posted by Unknown

semua ada!

at Sunday, October 23, 2011
hye! hye! hye!

lama x meng'update belog.. hehe abes bersarang labahlabah dah. :)

hmm skrg ni mcmmcm ada kn.. aku ni.. semua pun ada.. FACEBOOK dgn BELOG opkos la kn.. FORMSPRING lg.. tambah pulak dgn TWITTER.. ada lg TUMBLR.. apa lg? haa.. and yg paling latest.. GOOGLE+ .. 

mang havoc la kn.. gempak abes sume pun nk ada.. haha tp gunanya bukan tau pun.. twitter.. ntah mcm mane nk guna.. sampai sudh x reti2.. :)

skng da tambah pulak ngn google+ ni hah.. guna mcm mana pun aku xtau.. maen buat je..

hehe tp ade aku kesah aku x reti guna? janji aku ada semua.. so bila org tanya.. xde la JAKUN sgt kn?  :)

bye..


done reading?thanks singgah.. enjoy! :)

Posted by Unknown

aku rindu!

at Monday, October 17, 2011
hi ollss..

hmm mood: sedih sesedihnya.. :(

ibu abah.. rindu sangat kt ibu abah.. da lama tak balik umah.. da almost 2months.. mang pecah record peribadi.. tak penah tak balik sampai 2bulan.. :(

gaya mcm dok kt AFRICA je.. sedangkan dok shah alam je pun.. haihh asal plan nk balik mesti last minit cancel.. sedih kot.. ada je halangan..

ibu, rindu nk makan sambal ikan bilis.. nk makan daging masak kicap.. nk makan ikan pedas.. nk makan nasi lemak.. huhu ngidam nk makan sume bnde la..

hmm ni pun ntah bila la baru dapat balik.. raya haji nanti.. kot? yela kot sebab my sistar balik ouhh.. ekeke

ibu.. wait ar..raya haji ni anakanakmu sume ada kt rumah.. nasib la kecoh habisan.. haha cant wait for the hari raya aidiladha this year.. :)

miss you ibuabah, alongkakakfarish, angahalang & yanaanis.. do take care of yourself k guys.. muahh muahh muahh  :)

lots of love from achik.. bye. <3


done reading?thanks singgah.. enjoy! :)

Posted by Unknown

here i am.. :)

Alyn Fazlin

Create your badge

MUSICal!

my 'DEER'.. :)

entry ntahpape!

  • ▼  2014 (9)
    • ▼  September (1)
      • if and only if
    • ►  April (3)
    • ►  March (2)
    • ►  February (3)
  • ►  2013 (7)
    • ►  November (2)
    • ►  October (1)
    • ►  July (1)
    • ►  February (1)
    • ►  January (2)
  • ►  2012 (32)
    • ►  November (1)
    • ►  October (4)
    • ►  September (4)
    • ►  August (2)
    • ►  July (3)
    • ►  March (1)
    • ►  February (5)
    • ►  January (12)
  • ►  2011 (126)
    • ►  December (5)
    • ►  November (21)
    • ►  October (14)
    • ►  September (7)
    • ►  August (4)
    • ►  July (19)
    • ►  June (27)
    • ►  March (11)
    • ►  February (6)
    • ►  January (12)
  • ►  2010 (18)
    • ►  December (2)
    • ►  November (15)
    • ►  October (1)

pusing cuci mata.. ;)

  • BEN ASHAARI
    Kenapa aku berhenti ambil whey protein ?
    1 week ago
  • Maria Elena
    What's up
    6 months ago
  • Yuyu Zulaikha
    Hello Darlings
    1 year ago
  • Lulu pages
    Top Graphics Card for Dell Optiplex 1030 160 170l 2010 2021 2030
    4 years ago
  • Firdaus Life
    Pakej Internet Unifi Home Fibre
    6 years ago
  • Cik Epal
    Yayyy! Instagram Cik Epal dah verified!
    6 years ago
  • KizMySeLf
    Siaran Langsung Live Streaming Bajet 2016
    10 years ago
  • BLOG GARY!!™
    Lembah Danum syurga hidupan liar
    10 years ago
  • "INVASION" PLAN!!
    Asus PadFone X Mini Spesifikasi Harga
    11 years ago
  • realiti konspirasi
    Ohh My Gas! Eskrim
    13 years ago
  • Pucukandubi !
    Santai Karnival Tahun 2013 !
    13 years ago
  • He Had Such Quiet Eyes
    i'm in the middle
    13 years ago
  • Namee Roslan
    Untuk Orang Yang Nak Kahwin
    15 years ago
  • kshownow | korean shows with english subs
  • ! !Paris de' Prada! !
AlynFazlin. Powered by Blogger.